Όσπρια - ρύζι

Την επιμονή της μαμάς μας να φάμε τις φακές μας συμμερίζονται όλοι οι διαιτολόγοι που μας προτρέπουν να καταναλώνουμε όσπρια 1-2 φορές την εβδομάδα.
Τα όσπρια αποτελούν μια από τις βασικότερες κατηγορίες τροφίμων της μεσογειακής διατροφής και σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητας ο ρόλος τους ήταν πρωταρχικός στην κάλυψη βασικών αναγκών σε ενέργεια και πρωτεΐνες.
Αν και υπάρχουν πάνω από 15.000 είδη οσπρίων, λίγα μπορούν να αποτελέσουν μέρος της διατροφής μας.
Τα όσπρια (φασόλια, φακές, ρεβίθια), δεν έχουν καθόλου λιπαρά, έχουν αντιοξειδωτική δράση και είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες.
Επειδή τα όσπρια έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, πολλές φορές είναι πιο δύσπεπτα. Για αυτό, μην ξεχνάτε να τα μουλιάζετε σε νερό. Με το φούσκωμα μαλακώνει η φλούδα τους και γίνονται πιο εύπεπτα.

12 αποτελέσματα