Ο λιναρόσπορος



%ce%bb%ce%b9%ce%bd%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%83Αποτελεί μια τροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες, χοληστερόλη και νάτριο, ενώ, παράλληλα, αντιπροσωπεύει μια καλή πηγή Ω3 λιπαρών οξέων, φυτικών ινών, φυτοοιστρογόνων, βιταμίνης Β6 και μετάλλων. Τα Ω3 λιπαρά οξέα, που περιέχει ο λιναρόσπορος έχουν έναν εξισορροπητικό ρόλο στην διατροφή. Διορθώνουν ανισορροπίες, που τυχόν υπάρχουν στη σύγχρονη διατροφή και που οδηγούν σε προβλήματα υγείας.

Το μυστικό είναι να ρίχνετε μια κουταλιά λιναρόσπορου σε ό,τι τρώτε π.χ. στη σαλάτα, στο γιαούρτι ή στα δημητριακά πρωινού ή ακόμη και στα φρούτα. Λόγω των πολλαπλών θρεπτικών του συστατικών, έρευνες έχουν δείξει ότι παρέχει αντιοξειδωτική προστασία, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης, ενώ, ταυτόχρονα, βοηθάει στην πρόληψη και καταπολέμηση του διαβήτη, του καρκίνου, της δυσκοιλιότητας και των φλεγμονών.

Επιπλέον, ο λιναρόσπορος:

  • Δρα κατά της κακής χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων
  • Ανακουφίζει από το άσθμα
  • Διεγείρει την πνευματική λειτουργία
  • Ανακουφίζει τους πόνους της περιόδου και τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης
  • Θεραπεύει το βήχα
  • Δρα κατά της δυσκοιλιότητας
  • Διευκολύνει την έξοδο των χολολίθων
  • Βελτιώνει την πέψη